Договір Публічної Оферти
Договір Публічної Оферти набув чинності: 08.03.2018
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФМ СТАЙЛ», ЄДРПОУ: 43564826, в особі директора, Єзерін Володимира Олександровича, який діє на підставі Статуту іменований надалі як "Магазин" або "ФешеМеблевий", з одного боку і фізична, яка іменується надалі як "КМ ", або посилання на слова "ви", "вас" або "ваш" або аналогічні слова за змістом, залежно від контексту Договору" з іншого боку, спільно іменовані як "Сторони", а кожна окремо як "Сторона", уклали цей Публічний Договір, адресований необмеженому колу осіб, що є офіційною публічною пропозицією Магазину укласти Публічну Оферту (Публічний Договір) з будь-якою особою, яка тимчасово або постійно проживає на території України, має повну та нічим не обмежену правоздатність та дієздатність, а також усвідомлює юридичне значення своїх дій та їх правові наслідки, або юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, яка є резидентом або нерезидентом України (далі "Договір") про таке:
- ДЕФІНІЦІЇ
1.1. Згода Клієнта (далі «Згода») – добровільне, конкретне, усвідомлене та недвозначне волевиявлення, в якому Клієнт через заяву або пряму позитивну дію погоджується на обробку його Персональних даних.
1.2. Клієнт - це будь-яка фізична чи юридична особа, яка замовляє та купує Продукцію.
1.3. Кошик – це функціональна частина Сайту, за допомогою якої Клієнт здійснює замовлення продукції.
1.4. Інтернет-магазин "ФешеМеблевий" (далі "Магазин") - це організація, що належить Товариству з обмеженою відповідальністю "ФМ СТАЙЛ", ЄДРПОУ:43564826 та створена для реалізації Продукції та надання послуг будь-якій фізичній/юридичній особі.
1.5. Персональні дані – це інформація, що дозволяє ідентифікувати Клієнта та необхідну для продажу Продукції.
1.6. Продукція – це товар, що реалізується на Сайті Магазину відповідно до умов публічної оферти, розміщеної на Сайті.
1.7. Сайт інтернет-магазину "ФешеМеблевий" (далі - "Сайт") - це веб-сторінка в мережі інтернет, що належить Магазину, на сторінках якого можна отримати послуги та придбати Продукцію, що знаходиться за адресою: https://feshmebel.com.ua /
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. ФешеМебельний зобов'язується на умовах та порядку, визначених цим Договором, продати Продукцію Клієнту, а Клієнт зобов'язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, прийняти та сплатити покупку такої Продукції.
2.2. Сторони підтверджують, що цей Договір не є фіктивним або уявним правочином або угодою, укладеною під впливом тиску або обману.
2.3. Магазин повідомляє Клієнту, що відповідно до партнерського договору №07/22 від 07 грудня 2022 року, Магазин може приймати оплату за Продукцію на банківський рахунок від імені ТОВ "ФМ СТАЙЛ" та/або ФОП Єзерін Володимира Олександровича та/або ФОП Стратулат Андрія Анатолійовича . Оплату за придбання продукції може бути отримано на будь-якому з банківських рахунків ТОВ “ФМ СТАЙЛ” та/або ФОП Єзерін Володимира Олександровича та/або ФОП Стратулат Андрія Анатолійовича в автоматичному режимі.
3. ПОРЯДОК ВИСНОВКУ ДОГОВОРУ
3.1. Публічна Оферта має юридичну чинність відповідно до ст. 633, 641, 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним договору, підписаному Сторонами. Клієнт не має права пропонувати Магазину свої умови укладання Публічного Договору.
3.2. Договір укладається шляхом надання повної та безумовної згоди (акцепту) Клієнтом, без підпису письмового примірника Договору Сторонами. Якщо Клієнт не погоджується з умовами Договору, Магазин має право відмовити Клієнту у наданні Послуг без наслідків для своєї сторони.
3.3. Договір набирає чинності з Акцепту і діє до виконання Сторонами своїх зобов'язань. Будь-яка з наступних дій вважається Акцептом цього Договору:
3.3.1. отримання послуг;
3.3.2. надання Клієнтом згоди з умовами Договору шляхом встановлення позначки (маркера) у відповідній формі Згоди.
3.4. Укладаючи Договір, Клієнт автоматично підтверджує факт ознайомлення та погоджується з повним та безумовним прийняттям його положень та умов.
4. РЕЄСТРАЦІЯ/АВТОРИЗАЦІЯ
4.1. Магазин надає Клієнту можливість зареєструватись на сайті. Для реєстрації Клієнт повинен використовувати відповідний розділ Сайту та вказати наступні Персональні дані: ім'я та прізвище, E-mail, телефон, адресу, пароль та вибрати підписку на отримання новин.
4.2. Після реєстрації на Сайті, для Клієнта буде створено обліковий запис. Використовуючи обліковий запис, Клієнт може здійснювати такі дії:
4.2.1. відстежувати статус замовленої продукції;
4.2.2. зберігати історію замовлень продукції;
4.2.3. змінювати статус продукції (“обраний”);
4.2.4. швидше робити замовлення продукції;
4.2.5. порівнювати продукцію.
4.3. Для авторизації на Сайті Клієнт повинен скористатися відповідним розділом Сайту та вказати свій e-mail та пароль.
5. ЗАМОВЛЕННЯ І ДОСТАВКА ПРОДУКЦІЇ
5.1. Вартість продукції вказується у відповідному розділі сайту.
5.2. Для здійснення замовлення Продукти Клієнт повинен вчинити такі дії:
5.2.1. у відповідному розділі Сайту вибрати відповідну Продукцію;
5.2.2. у новій сторінці вибрати параметри Продукції та перейти до розділу сайту “Замовити”, Продукція буде направлена до Кошику;
5.2.3. Клієнт може як продовжити робити замовлення продукції, так і перейти в Кошик та оформити замовлення продукції;
5.2.4. встановити параметри замовлення Продукти: авторизуватися або вказати Персональні дані доставки, вказати адресу доставки та вибрати спосіб доставки, залишити коментар;
5.2.5. натиснути розділ Сайту "надіслати замовлення".
5.3. Клієнт може отримати знижку на Продукцію, вказавши промокод у відповідному полі Кошика під час оформлення замовлення Продукції.
5.4. Вартість доставки продукції залежить від наступних параметрів:
5.4.1. адреса доставки;
5.4.2. вартість продукції;
5.4.3. необхідність "внесення" та монтажу продукції.
5.5. Вартість "внесення" та монтажу Продукції встановлюється у процентному еквіваленті та вказується у відповідному розділі Сайту.
5.6. Магазин може здійснювати доставку продукції безкоштовно, якщо Клієнт здійснює замовлення продукції на суму, зазначену у відповідному розділі Сайту.
5.7. Доставка замовлень по Україні здійснюється за допомогою транспортних компаній на відділення компанії-перевізника або за вказаною адресою.
5.8. Додаткові умови, від яких залежить доставка Продукції, наведено у відповідному розділі Сайту.
5.9. При виявленні пошкоджень необхідно відмовитися від отримання та оплати Продукції та повідомити нашого менеджера за телефоном, вказаним у відповідному розділі Сайту. У цьому випадку наш працівник зв'яжеться з Вами для з'ясування обставин пошкодження продукції та врегулювання цього питання.
5.10. Клієнти можуть ознайомитись з Продукцією за офісом Магазину за адресою: вул. Ягідна, 18, Софіївська Борщагівка, Київська обл., Україна.
5.11. Магазин надає Клієнтам такі послуги:
5.11.1. Співпраця. Магазин пропонує співпрацю для оптових клієнтів. Для співпраці Клієнт повинен залишити заявку на наступну електронну адресу: [email protected] У рамках співпраці Клієнт може отримати:
5.11.1.1. Спеціальні умови для покупки продукції;
5.11.1.2. індивідуальні замовлення: виробництво Продукції з ескізів та креслень;
5.11.1.3. договірні поставки Продукції;
5.11.1.4. персональна допомога у підборі потрібної моделі продукції;
5.11.1.5. дропшипінг;
5.11.1.6. гнучка система оплати: готівковий та безготівковий розрахунок з ПДВ.
5.11.2. приміряння Продукції. Послуга полягає у наданні Клієнту Продукції для оцінки її якості та відповідності інтер'єру Клієнта відповідно до умов, визначених на Сайті. Послуга діє лише у відповідній Продукції, відповідно до вказівок Сайту та однієї одиниці Продукції. Клієнт може замовити таку послугу таким чином:
5.11.2.1. вибрати вид Продукції та натиснути кнопку Приміряти;
5.11.2.2. заповнити дані короткої форми та натиснути кнопку «Надіслати»;
5.11.2.3. менеджер Магазину зв'яжеться з Вами, щоб уточнити деталі доставки та Продукції.
5.11.3. внесення та монтаж Продукції .
6. ОПЛАТА ПРОДУКЦІЇ
6.1. Клієнт оплачує Продукції у спосіб, зазначений у відповідному розділі Сайту.
6.2. Клієнт може оплачувати один із таких способів:
6.2.1. готівкою. При доставці Продукції по Києву експедитором Магазину Ви сплачуєте лише вартість Продукції при її отриманні без додаткової комісії. При доставці Продукції по території України Ви оплачуєте доставку цієї Продукції відповідно до тарифів транспортної компанії, яка здійснює доставку Продукції;
6.2.2. безготівкова.
6.2.2.1. Оплата за безготівковим розрахунком для фізичних осіб:
6.2.2.1.1. при оформленні замовлення продукції необхідно вказати спосіб оплати «Безготівковий розрахунок»;
6.2.2.1.2. після підтвердження замовлення Продукції працівник Магазину надішле Вам рахунок-фактуру на вказану Вами електронну пошту;
6.2.2.1.3. Ви можете сплатити рахунок за допомогою будь-якого банку;
6.2.2.1.4. протягом 3 (трьох) робочих днів після надходження коштів на оплату Продукції на розрахунковий рахунок Магазину здійснюється доставка/відправка Продукції.
6.2.2.2. Оплата за безготівковим розрахунком для юридичних осіб:
6.2.2.2.1. при оформленні замовлення продукції необхідно вказати спосіб оплати «Безготівковий розрахунок»;
6.2.2.2.2. після підтвердження замовлення Продукції працівник Магазину надішле Вам рахунок-фактуру на вказану Вами електронну пошту;
6.2.2.2.3. Ви можете сплатити рахунок з розрахункового рахунку Вашої компанії або за допомогою будь-якого банку;
6.2.2.2.4. після надходження коштів на оплату Продукції на розрахунковий рахунок Магазину здійснюється доставка/надсилання Продукції.
6.2.3. оплата замовлення Продукції банківською карткою Visa або Mastercard. Ви можете сплатити своє замовлення Продукції за допомогою банківської картки Visa або Mastercard без додаткової комісії. Для цього виберіть відповідну форму оплати при оформленні замовлення продукції в Кошику.
6.2.4. оплата частинами. У магазині Ви можете придбати Продукції на виплат, скориставшись послугою Оплата Частинами від ПриватБанку та від Monobank. Для цього необхідно мати відкритий рахунок у Банку та відповідний ліміт на оплату частинами. На Продукцію, придбану на виплат, поширюються умови доставки продукції, зазначені в цьому Договорі.
6.3. На Сайті представлена продукція із зазначеною «на замовлення». На Продукцію з позначкою «на замовлення» потрібна передоплата у розмірі 50% вартості Продукції. Передплата здійснюється за допомогою безготівкового розрахунку на рахунок Магазину або готівкою в офісі Магазину.
7. ПОВЕРНЕННЯ ОПЛАТИ
7.1.
7.2. Згідно із законодавством України, Клієнт має право повернути Продукцію належної якості. Магазин повертає таку продукцію наступним чином:
7.2.1. Клієнт має право повернути та/або обміняти Продукцію протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання, якщо Продукція не задовольнила його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, не може бути використана за призначенням відповідно із статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів";
7.2.2. Магазин повертає кошти Клієнту за Продукцію протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту повернення Продукції шляхом перерахунку коштів на банківський рахунок Клієнта;
7.2.3. Магазин повертає кошти за Продукцію або здійснює обмін належної Продукції на аналог виключно при дотриманні наступних умов:
7.2.3.1. Клієнт надав заяву на повернення в письмовій формі або заповнив форму зворотного зв'язку, вказавши такі дані: прізвище та ім'я, e-mail, телефон, номер замовлення продукції, дату замовлення продукції, назву та кількість продукції, вказати причину повернення продукції, надати інформацію про упаковку та стан Продукції (зібраний чи ні), надати коментар із зазначенням причин повернення/поломки та додати фотозображення Продукції;
7.2.3.2. Клієнт надав квитанцію про оплату продукції;
7.2.3.3. Продукція була у використанні і якщо збережено її товарний вигляд, споживчі властивості;
7.2.3.4. Якщо не порушена комплектність продукції;
7.2.3.5. Якщо на момент обміну аналогічної Продукції немає у продажу, Клієнт має право або придбати будь-яку Продукцію з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати Договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненої Продукції, або здійснити обмін Продукції на аналогічний при першому надходженні відповідної продукції у продаж.
7.3. Обмін та/або повернення Продукції неналежної якості провадиться відповідно до ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" та інших законодавчих актів:
7.3.1. якщо він сфальсифікований, що підтверджує експертиза;
7.3.2. за наявності суттєвих недоліків, які унеможливлюють використання Продукції.
7.4. Магазин не повертає Продукцію належної якості за жодних обставин з наступних причин:
7.4.1. якщо продукція містить сліди використання та монтажу;
7.4.2. якщо Клієнт не вказав причини повернення/обміну Продукції;
7.4.3. якщо Клієнт не надав необхідні документи, інформацію для повернення/ідентифікації продукції, необхідні для повернення продукції;
7.4.4. якщо Клієнт не має підтвердження покупки Продукції;
7.4.5. якщо Клієнт порушив умови експлуатації продукції;
7.4.6. з порушеною (розірваною) упаковкою продукції;
7.4.7. виготовлені або привезені на замовлення відповідно до умов цього Договору.
7.5. При поверненні або обміні продукції належної якості всі витрати, пов'язані з доставкою продукції та поверненням коштів, несе Клієнт.
7.6. У разі повернення або обміну Продукції неналежної якості всі витрати пов'язані з доставкою Продукції та поверненням коштів несе Магазин.
7.7. Терміни обміну продуктом належної якості залежать від наявності аналогічної або обраної Клієнтом продукції. У разі відсутності обраної Продукції, працівник Магазину повідомляє Клієнта про строки очікування або пропонує Продукцію, яка є в наявності. Якщо Клієнт не влаштовує терміни та/або умови обміну Продукції, Клієнт має право повернути Продукцію та отримати кошти на умовах цього Договору.
7.8. Магазин визначає наступний механізм повернення/обміну Продукція:
7.8.1. Клієнт повідомляє працівника Магазину про повернення/обмін Продукції, заповнивши заяву про повернення Продукції у відповідному розділі Сайту;
7.8.2. Клієнт вказує причини повернення/обміну продукції;
7.8.3. Клієнт заповнив заяву про повернення Продукції згідно з умовами підпункту 7.2.3.1 цього Договору;
7.8.4. Клієнт надає всі документи та докази щодо повернення Продукцію, вказаних працівником Магазину;
7.8.5. у разі обміну Продукції, Клієнт надає інформацію про нову Продукцію, працівник Магазину робить перерахунок вартості нової Продукції та інформує Клієнта про вартість та суму різниці з підлягає обміну Продукцією.
8. ГАРАНТІЇ
8.1. ФешеМебельний не гарантує:
8.1.1. успішного проведення оплати продукції, оскільки оплата продукції здійснюється за допомогою використання платіжної системи/банків тощо;
8.1.2. успішної доставки продукції, якщо доставка здійснюється за допомогою використання транспортної компанії;
8.1.3. доставки продукції;
8.1.4. відповідність інтер'єру Клієнта, якщо Клієнт надав неточну інформацію;
8.1.5. термін використання Продукту, якщо Клієнт не дотримується умов експлуатації Продукту;
8.1.6. відповідність матеріалів Продукції, очікуванням Клієнта;
8.1.7. розміщена Продукція на Сайті може відрізнятися за формою, кольором та іншими параметрами, оскільки зображення Продукції на Сайті може відрізнятись від виду через налаштування монітора пристрою Клієнта;
8.1.8. зміна параметрів продукції внаслідок її використання;
8.1.9. безперебійну роботу офісу Магазину;
8.1.10. безперебійний доступ Клієнта до програмного забезпечення Сайту.
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
9.1. Магазин не несе відповідальності за використання Продукції Клієнтом, включаючи, якщо таке використання завдало матеріальних збитків Клієнту та/або будь-якій шкоді здоров'ю та/або настанню смерті.
9.2. Магазин не несе відповідальності за якість матеріалів, які були використані при створенні Продукції, включаючи будь-які матеріальні збитки Клієнту, шкоду його здоров'ю та/або настання летального випадку.
9.3. Магазин не несе відповідальності за будь-які непрямі чи фактичні збитки, навіть якщо ми були повідомлені про можливість такої шкоди або вони були спричинені недбалістю.
9.4. Магазин залишає за собою право змінювати, переглядати, оновлювати, призупиняти, припиняти або іншим чином модифікувати Сайт у будь-який час і з будь-якої причини та без повідомлення, і Клієнт погоджується, що Магазин не несе жодної відповідальності за будь-які втрати, пошкодження чи незручності з -за його нездатність отримати доступ або використовувати Сайт під час будь-якого простою або припинення роботи Сайту.
9.5. Магазин не гарантує якість та властивості Продукції, якщо Клієнт використовує Продукцію для порушення умов експлуатації.
9.6. ФешеМебельний залишає за собою право, але не зобов'язання:
9.6.1. стежити за порушеннями цього Договору;
9.6.2. вживати відповідних судових заходів проти будь-кого, хто на наш власний розсуд порушує закон або цей договір, включаючи, без обмеження, повідомлення про такий Клієнт правоохоронним органам;
9.6.3. на свій розсуд і без обмежень, попереджень або зобов'язань видалять із сайту або іншим чином відключати всі файли та зміст, що мають надмірний розмір або якимось чином обтяжливі для наших систем; в іншому випадку керувати Сайтом таким чином, щоб захистити наші права та власність та сприяти належному функціонуванню Сайту.
9.7. На Сайті може міститися інформація, що містить друкарські помилки, неточності або пропуски, включаючи описи, ціни, доступність та іншу інформацію. Ми залишаємо за собою право виправляти будь-які помилки, неточності або упущення, а також змінювати або оновлювати інформацію на Сайті у будь-який час без попередження.
9.8. МАГАЗИН НЕ НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА НАСЛІДКИ, ВИЗНАЧЕНІ ХАКЕРСЬКИМИ ДІЯМИ, ЗЛОЧИННИМИ ЗМІНАМИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ІНШИМИ ВИДАМИ НЕСАНКЦІОНІРОВ.
10. ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ
10.1. Права Клієнта:
10.1.1. купити Продукцію згідно з умовами Договору;
10.1.2. повернути кошти згідно з умовами цього Договору;
10.1.3. отримати додаткові послуги, передбачені Магазином;
10.1.4. отримати додаткову інформацію про надання послуг.
10.2. Обов'язки Клієнта:
10.2.1. дотримуватися Договіру та інших положень, які можуть час від часу публікуватися на Сайті;
10.2.2. надавати достовірну інформацію щодо його адреси, дизайну інтер'єру для “примірки” Продукції;
10.2.3. своєчасно надати всі документи/інформацію Магазину, необхідні для продажу продукції, надання послуг, повернення/обміну продукції;
10.2.4. перед замовленням Продукції ознайомитись з умовами Договору, а також самостійно відстежувати внесені до нього зміни.
10.3. Права Магазину:
10.3.1. отримати оплату за продаж продукції;
10.3.2. змінювати вартість Продукції згідно з умовами цього Договору;
10.3.3. змінювати умови Договору;
10.3.4. встановлювати додаткові обмеження у рамках Магазину/продажу Продукції та змінювати такі обмеження у будь-який час;
10.3.5. призупинити продаж продукції у разі наявності технічних неполадок або інших поважних причин, включаючи форс-мажорні обставини;
10.3.6. розірвати цей Договір без відшкодування збитків та повернення коштів Клієнту, якщо Клієнт порушує умови цього Договору та/або законодавство України.
10.4. Обов'язки Магазину:
10.4.1. надати Клієнту інформацію про Продукцію;
10.4.2. не розголошувати інформацію про Клієнта та не надавати доступ до цієї інформації третім особам, за винятком випадків, передбачених законодавством та умовами Договору, або за бажанням самого Клієнта.
11. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПРАВА
11.1. Якщо не вказано інше, Сайт є власністю Магазину та весь вихідний код, бази даних, функціональні можливості, програмне забезпечення, дизайн сайту, аудіо, відео, текст, фотографії та графіка, торгові марки, сервіс знаки та логотипи, що містяться в них («Знаки»). ), належать Магазину або надані Магазину за ліцензією, та захищені законами про авторське право України та законами про недобросовісну конкуренцію України, міжнародними законами про авторське право та міжнародними конвенціями.
11.2. Вміст та Знаки надаються на Сайті «ЯК Є» тільки для інформації та особистого використання Клієнтом. За винятком випадків, прямо передбачених цим Договором, жодну частину Сайту, а також вміст або знаки не можна копіювати, відтворювати, агрегувати, повторно публікувати, завантажувати, публікувати, публічно демонструвати, кодувати, перекладати, передавати, розповсюджувати, продавати, ліцензувати чи іншим чином використовувати у будь-яких комерційних цілях без прямого попереднього письмового дозволу Магазину.
11.3. За умови, що Клієнт має право використовувати Сайт, йому надається обмежена невиключна ліцензія на доступ та використання Сайту, без права субліцензування, а також на завантаження або друк копії будь-якої частини Вмісту, до якого ви належним чином отримали доступ виключно для ваших особистих та некомерційного використання. .
12. ЗГОДА КЛІЄНТА
12.1. Клієнт надає свою інформовану та виразну Угоду з умовами цього Договору.
12.2. Клієнт надає свою чітку та виразну згоду з умовами оплати Продукції та її доставки, передбаченими цим Договором.
12.3. Клієнт дає свою згоду на оплату всіх витрат, пов'язаних з оплатою продукції.
12.4. Клієнт дає Згоду на отримання електронних повідомлень та погоджується, що всі угоди, повідомлення, розголошення та інші повідомлення, які ФешеМебельний надає Клієнту в електронному вигляді, електронній пошті та на Сайті, задовольняють будь-які юридичні вимоги до письмового повідомлення.
13. ЗАСТОСОВНЕ ПРАВО
13.1. Усі відносини між Магазином та Клієнтом, що виникають внаслідок виконання умов цього Договору та використання Послуг, регулюються законодавством України.
13.2. Усі суперечки, що виникають внаслідок взаємовідносин між Магазином та Клієнтом, будуть вирішуватись шляхом судового розгляду в судах України відповідно до процесуального законодавства України.
14. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ. РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ
14.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє для виконання Сторонами всіх зобов'язань, передбачених цим Договором.
14.2. Вилучення терміну дії Договору не звільняє Сторони від відповідальності за порушення умов цього Договору, скоєне під час дії Договору.
14.3. Договір втрачає чинність:
14.3.1. під час виконання Сторонами всіх зобов'язань, передбачених умовами цього Договору;
14.3.2. з ініціативи однієї із Сторін при письмовому повідомленні іншої Сторони не менше ніж за 14 (чотирнадцять) календарних днів до дати розірвання Договору, незалежно від причини розірвання;
14.3.3. з ініціативи Магазину в односторонньому порядку і без попереднього попередження Клієнта, і без повернення коштів та відшкодування збитків, якщо Клієнт порушує умови цього Договору відповідно до умов цього Договору.
15. ЗМІНА ДОГОВОРУ
15.1. ФешеМебельний має право змінювати цей Договір в односторонньому порядку і Магазин повідомляє Клієнта про внесення змін до Договіру шляхом розміщення новин на Сайті. ФешеМебельний оновлює дату зміни поточної версії Договору у рядку «Останнє оновлення».
15.2. Клієнт зобов'язаний ознайомитись з новими умовами Договору, а Магазин не несе відповідальності, якщо Клієнт не ознайомився з новими умовами Договору.
15.3. Електронні або іншим чином збережені копії Договору вважаються дійсними, повними та такими, що мають позовну силу, що діють на момент вашого відвідування Сайту. Якщо Клієнт отримує Послуги після оновлення Договору, ми маємо право вважати, що Клієнт прочитав нову версію Договору та погоджується з умовами надання Послуг.
16. ФОРС МАЖОР
16.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань, передбачених Договором, що виник унаслідок форс-мажорних обставин.
16.2. Під форс-мажорними обставинами в Договорі розуміються будь-які обставини, що виникли поза волею або всупереч волі або бажанням Сторін, яких не можна передбачити або уникнути, включаючи: воєнні дії, громадські заворушення, епідемії, блокади, землетруси, повені, локдауни, пандемії, пожежі, а також рішення або приписи органів державної влади та управління держави, внаслідок яких на Сторони (або одну із Сторін) покладатимуться додаткові обов'язки або встановлюватимуться додаткові обмеження, які унеможливлюють подальше повне або часткове виконання Договору, а також інші дії чи події, що існують поза волі Сторін.
16.3. Якщо форс-мажорні обставини триватимуть більше 3-х місяців поспіль, кожна зі Сторін матиме право відмовитися від подальшого виконання зобов'язань за Договором і, в такому разі, жодна із Сторін не матиме права на відшкодування іншою Стороною можливих збитків.
17. РЕКВІЗИТИ МАГАЗИНУ
ТОВ « ФМ СТАЙЛ »
ЄДРПОУ: 43564826
Юридична адреса: Україна, 03194, М.КИЇВ, БУЛЬВАР КІЛЬЦОВА, ДІМ 14-Д, ОФІС 610
E-mail: [email protected]