Поширені питання
Чи є в наявності товари представлені на сайті?
Доступні для замовлення товари на нашому сайті мають один із двох статусів: Купити - товар є в наявності та його доставка займає від 2 до 5 днів, Замовити - товар виготовляється/імпортується на замовлення клієнта.
Де я можу побачити товар перед покупкою?
Деякі моделі, ви можете побачити в нашому магазині, деякі в салонах наших партнерів. Звертаємо вашу увагу на те, що перед оплатою у вас є можливість подивитись і перевірити товар, і якщо він з якоїсь причини не підійшов, можна його повернути.
Як товар доставляється по Україні?
Доставка товару по Україні здійснюється за допомогою транспортної компанії Нова Пошта. Можливість відправки іншими службами запитуйте у менеджера 044-334-35-32. Детальніше за посиланням Доставка та Оплата
Як товар доставляється по Києву і області?
Доставка товару по Києву і області здійснюється за допомогою нашої служби доставки або кур'єрською службою. Детальніше за посиланням Доставка та Оплата
Як обміняти або повернути товар який не підійшов?
Протягом 14-ти днів після покупки Ви маєте право обміняти або повернути товар належної якості. Звертаємо Вашу увагу на те, що поверненню не підлягають меблі: після збирання; зі слідами використання; з порушеною (розірваною) упаковкою; виготовлені за індивідуальним замовленням. Для повернення або обміну товару скористайтеся відповідною формою на сайті Обмін та повернення
Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення?
У разі пошкодження товару необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, і повідомити про це менеджеру за телефоном 044-334-35-32. Якщо дана ситуація сталася при отриманні товару на відділенні перевізника, необхідно скласти акт (претензію).
Чи є гарантія на меблі?
Мінімальний термін гарантії на меблі що представлені на нашому сайті становить 12 місяців. Детальніше за посиланням Гарантія
Як оплатити замовлення?
Існує кілька способів оплати товару в нашому магазині:
- оплата готівкою при отриманні
- оплата картою на сайті
- оплата картою при отриманні
- оплата за безготівковим розрахунком/банківський переказ
- оплата у розстрочку або кредит
Чи існує система знижок? Чи є спеціальні умови для дизайнерів і архітекторів?
В інтернет-магазині ФешеМебельний існують партнерські умови для B2B клієнтів. Детальніше за посиланням Співпраця
Яка гарантія, що після передоплати замовлення я його отримаю?
При оплаті замовлення в банку або офісі у вас залишається документ про оплату. Ви також можете скористатися можливістю укласти договір при оформленні замовлення. Ці документи є основою звернення до суду чи товариства захисту прав споживачів.